یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

سال نوت مبارک شکوفه من!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سال نوت مبارک شکوفه من!

سلام خورشیدک تابانم. این روزها ی پایانی سال 91 هست و شما دومین زمستون رو هم به سلامتی پشت سر گذاشتی و داری میری به استقبال دومین بهار عمرت. امیدوارم سال جدید سالی پر از سلامتی و شادی و بالندگی برای تو باشه و توی این سال جدید برکت و خوشبختی به زندگی همه مردم بیاد. امیدوارم بتونیم در سال جدید آرامش و آسایش بیشتری داشته باشیم و بتونیم اونطور که شایسته تو عزیز دلم هست زندگی کنیم.

من برات بی نهایت آرزو و دعای مادرانه دارم و امیدوارم اینقدر لایق باشم که به پاس مادر بودنم آرزوهام بخصوص در مورد شما برآورده بشه.

 مینویسم که در آینده هم من یادم باشه و هم برای شما دلگرمی و امید باشه که سال 91 با تموم سختی هایی که داشت نتونست ما رو تسلیم خودش کنه و ما به کمک هم تحملشون کردیم . شاید بتونم بگم سخت ترین سال در زندگی من بود ولی خوشحالم که از عهده اش بر اومدیم و پیروز شدیم. کار و دوری راه و بچه داری و خمسر داری در کنار هم سخت بود ولی شدنی و من بیش از هرکسی از تو نور امیدم برای بودنت و صبوری هات ممنونم و شرمنده که نتونستم اونطور که می خواستم و دوست داشتم و شایسته تو بود مادری کنم.

امیدوارم روزهای زندگیت سرشار از شادی و سلامتی و آرمش و آسایش باشه ولی یادت باشه که هر وقت اینگونه نبود به خودت بگی که تو وقتی کوچولوتر بودی سختی هایی رو پشت سر گذاشتی پس بازم می تونی . بگی تو دختر همین مادری پس از اونم قوس تری. می دونم هرچند گاهی دوست خواهی داشت  ترو  ضعیف بدونن و سختی ها رو از روی دوشت بردارن. گاهی تکیه گاه می خوای برای تجدید قوا و این مواقع خدا رو بیشتر حس خواهی کرد.  یادت باشه مامانت هم گاهی احساس خستگی کرد ولی هیچ وقت خسته و نا امید نشد.

الان با خاله آرزو صحبت میکردم و شما و خاله آرزو با هم هستین و می گفت که موقع تماشای تلویزیون هیجان زده شدی و می گفتی "باد کلاه برد هوا. خدای من. "

دیشب هم بابایی ات می گفت وقتی همسایه اومده بود جلوی در میگفتی بفرمایید و خوردنی شده بودی.

توی سالی که گذشت کلی رشد کردی و بزرگ شدی . چهار دست و پا رفتن رو یاد گرفتی و نشستن و حرف زدن و راه رفتن. برای خودت خانومی شدی و کلی در کنارت احساس شادی و خوشبختی کردیم. ممنون و سپاس خدایی که ترا به ما هدیه کرد فرشته آسمانی.

ترا به اندازه تمام شکوفه های بهاری دوست دارم و عطر تنت به اندازه تمام عطرهای بهار نارنج مستم می کند.

سال نو مبارک شکوفه من

تو کی اینقدر بزرگ شدی خانم شدی من نفهمیدم عزیزم

سلام گل عمر من. امروز 18 ماهگی شماست و من از خدا ممنونم به خاطر این نعمت و رحمت . این قدر بزرگ و خانوم شدی که دیگه می تونم بگم یک انسان کامل شدی و امروز یک مرحله از زندگیت رو پشت سر می گذاری و وارد مرحله بعد میشی. ]چهار روز دیگه باید بریم واکسن 18 ماهگیت رو بزنیم. البته باید امروز می بود ولی چون میترسیدم تب کنی و اذیت بشی گذاشتم برای بعد چون می تونم  خودم پیشت باشم و مراقبت باشم. تو برام ناز کنی و من نازت رو بکشم.
قربونت برم که خوب بلدی دلبری کنی .پریشب موقعی که میخواستم تمیزت کنم و بشورمت نمیذاشتی و جیغ می زدی و پاتو صاف میکردی تا توی روشویی جا نشی چون دوست داری بری روی زمین حمام و با پاهات شالاپ شالاپ بزنی روی آب کف حمام و الکی بشینی روی صندلی جیشت . وقتی دیدی من عصبانیم و اخم کردم و ناراحتم حین انجام کار خودت(شالاپ شالاپ ) لبتو غنچه کردی برای بوس و صورتت رو آوردی جلو و کلی مسخره بازی در آوردی تا من شاد بشم. فدات بشم که ناز مامانتو می خری . راستی تو مامان منی یا من مامان تو عسل طلا؟
می خوام امروز برات کیک درست کنم و یک جشن کوچولوی 18 ماهگی بگیریم. انگار همین دیروز بود که زندگیمونو نورانی کردی و قدم بر دلم گذاشتی.18 ماهگیت مبارک خورشیدک تابانم. روزی میاد که جشن هجده سالگیت رو میگیریم مثل یک شاهزاده و تو اونروز از آرزوهات برای من میگی و من عاشق برق آرزوهات میشم که توی چشماته و آرزومندم اونقدر بتونم مادر و دوست خوبی برات باشم که از احساساتت و شاید عاشقی هات برام بگی و من بیصبرانه آون روز را انتظار می کشم. امروز توی راه با بابات داشتیم از بزرگ شدنت میگفتیم و اینکه علاوه بر سلامتی و شادی دوست داریم بتونی خوب فکر کنی و عاقلانه تصمیم بگیری. اینکه از تجربیات مون برات بگیم و راه گشای تو باشه و بهایی که ما برای تجربه پرداختیم رو تو ندی.  
 تماشای تو عین آرامشه،   توزیباترین آرزوی منی .


سلام دلبرک من. خورشیدک تابانم ! پریشب به خاطر پات که می خاروندی و خشکی پوستت رفتیم دکتر. اول قرار بود با مامانی  و بابایی بیایی و من هم از سرکار بیام پیشتون دکتر ولی بعدش چون من زود رسیدم و قرار بابا هم بهم خورد باهم اومدیم دنبالت و اومدیم دکتر. توی مطب خانم دکتر که کلی غرغر میکردی که بری و نمیذاششتی دکتر خوب معاینه ات کنه بعدش موقع بیرون اومدن از مطب با دکتر بای بای میکردی و بوس می فرستادی که خانوم دکتر کلی کیف کرد.

من چرا گاهی یادم میره تو یک فرشته کوچولوی 18 ماهه هستی. شاید تقصیر خودته که همیشه اینقدر بیشتر از سنت فهمیدی و کارهات رو زودتر انجام دادی که من یادم نبود تو هرچند بزرگ باشی بازم کوچولوی منی. منو ببخش. به چشمات قسم دیگه فراموش نمیکنم.

(می خوام که یادم بمونه من باید سرشار از آرامش باشم و رفتار کنم  تا بتونم وجودت رو سرشار از آرامش کنم تا ذخیره تمام پستی و بلندیهای زندگیت بشه)