یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

بهار عمرم

دخترم ، بهار عمرم  سلام. روزهای پایانی سال هست و من یک نگاه کلی دارم به سالی که گذشت. خدا رو شکر توی این یکسال به نسبت دو سال قبل آرامش بیشتری داشتیم ولی خوب سالی بود پر از چالش. سه سالگی شما و اون حس استقلال طلبی و لجبازی از یک طرقف و مهد رفتن و جدایی از مامانی اینها از طرف دیگر سال تغییرات بزرگ بود برات. از خدا می خوام که این تغییرات سر چشمه تغییرات مثبت باشه و تو رو قوی ، محکم ، آزاد ،خلاق و متفکر بسازه و سرشار از اعتماد به نفس و عزت نفس.

در تمام روزهایی که در زندگی ما شکفتی آرزویی جز خوشبختی تو نداشتم و ندارم و تمام نگرانی هایی که هیچ گاه فکر نمی کردم روزی تبدیل به نگرانی بشن فقط و فقط بخاطر تو بوده و هست.  می دونی داشتن یک دختر بزرگترین موهبته و از خدا می خوام بتونم برات مادری کنم آنگونه که همیشه بعنوان  سرچشمه آرامش ، مهربانی ، صمیمیت و تکیه گاهی محکم برات باشم و خاطره ای جز این ازم نداشته باشی. آرزو می کنم روزهایی رو که به وجود خودت افتخار کنی و ما از دیدنت و رشد و بالندگیت شاد باشیم.

می دونی دخترم تو روحت خیلی حساسه و خیلی زود رنجی و این می تونه زندگی شیرینت رو سخت کنه. قوی باش و بی توجه به تمام آنچه در اختیار تو نیست. خودت باش و از وجودت لذت ببر.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد