یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

روز رزهای صورتی مبارک

سلام نازنین فرشته من. روز دختر مبارک گل من. دیشب کیک پختی و واقعا عالی شد. این دومین باری بود که با هم کیک می پختیم از شکستن تخم مرغ تا ریختن مواد و هم زدن با همزن برقی همه کار خودت بود. بعدشم برات جشن کوچولو گرفتیم و ادو هم کتاب نامه های فلیکس که عاشقش شدی و شب موقع خواب که می خوندیم تو هر صفحه اش کلی شگفت زده میشدی و ذوق میکردی و میرفتی به بابا نشون میدادی. از دیروز پس از دو هفته رفتن به مهد کودک شرکت و آوند برگشتی مهد خودت و خوشحالی. خوشحال از دیدن مربی و سپهر. دیروز کلی از سپهر می گفتی و خوشحال بودی.میگی داداشم هست و من آبجیش هستم.:)))))))

دوستت دارم ودر این دنیا فقط شادی و رشد و بالندگی تو رو می خوام گل دختر صورتی من.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد