یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

رقیب طلب

سلام عروسک من. در تمام مدتی که من سرکار اومدم هر شنبه کارم این بوده که دل تنگت بشم و دلم هواتو کنه . تو منو بدجور اهلی کردی مسافر کوچولو.

این روزها هرچی سعی میکنم با هم پازل بازی کنیم ولی تو علاقه ای نداری و به برچسب خیلی علاقه داری و پازلهامون رو دستم باد کرده. به شدت این روزها رقابت طلب شدی و هر وقت میریم پارک دوست داری با همه بچه ها رقابت کنی و زودتر از همه از سرسره بری بالا و بیایی پایین. خیلی هم هیجان زده میشی. خیلی خیلی مهربون و حساسی. طاقت ناراحتی هیچ کسی رو نداری بخصوص بابا رو. چند روز پیش که یک نوزاد کوچولو داشت گریه میکرد زود اومدی بغل من و سرت رو قایم کردی و گفتی می ترسم و همش دنبال مامان اون نوزاد بودی تا ببینی چطور آرومش می کنه و راه حل می دادی که دلش درد می کنه چایی نباتش بده. یعنی من عاشق بلبل زبونی هات هستم و گاهی کلافه میشم از شیطنتهات ولی خدا رو شکر که سالم و سر حالی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد