یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

کار مفید

سلام نور امیدم. عسل مامان. تنها کار مفید جمعه که خیلی خوشحالم میکنه و هر وقت یادم میاد قند تو دلم آب میشه اینه که بردیمت نمایشگاه سرگرمیهای کودک و نوجوان و کلی خوشحال شدی. برات خرید کردیم و کلی به صورت حرفه ای نقاشی کشیدی و ول کن ماجرا نبودی.روی صندلی و میز کوچک نشسته بودی و نقاسی می کشیدی و خوشحال حداقل دیروز از مادری برات کم نذاشتم چه تو اینکه دفاع کنم و برات بادکنک گرفتم چه اینکه به دلت رفتار کنم و خوش باشیم. تنها چیزی که ذهنمو مشغول کرده مظلومیت و خجالتی بودنت بود که امیدوارم بری مهد بهتر بشی. نازنین دلبر منی میدونی؟

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://khat4maghz.blogsky.com

خوبه که منم دختر دار شدم همچین کاری کنم یه وبلاگ بزنم براش بنویسم ..
عالیه .. ♥

منم 2 تا اپ دارم .. بیا بم سر بزن نظرت مهمه ♥ . فعلا .. موافق بودی بگو اسم همدیگه رو تو لیست پیوندهای بلاگ بزنیم .
http://khat4maghz.blogsky.com/

دختر که داشته باشی همه زندگیت میشه خاطره شیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد