یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

نیکی رسان

سلام خورشیدک تابانم.نور امیدم. دیشب برق نبود و خونه مامانی موندیم اینقدر خوب صحبت میکنی و حرفهای قشنگ میزنی که من به معنای واقعی در پوست خودم نمی گنجم . دیروز وقتی خاله گفته که کاغذ رو پاره نکنی گفتی حالا که پاره شد ببینم چه کار می تونم بکنم؟ یا وقتی خاله تو اتقش بودی مامانی رو صدا کرد گفتی می خوای منو ببره بیرون؟ یا خاله که بهت گفته برو بیرون گفتی من تنهایی چه کار کنم؟ بعضی وقتها با هیجان حرف میزنی و اغراق آمیز لبهات رو تکون میدی و خوردنی میشی.

چپ و راست هم این روزها به من و بابا میگی دوستت دارم و میبوسیمون.

من شرمنده خوبیهات هستم نازنینم . دیشب وقتی خونه مامانی نمی خوابیدی(علی رغم اینکه از صبح بیدار بودی و ساعت 1 نیمه شب بود) و من باهات بداخلاقی کردم، اینقدر سرشار از نیکی هستی  که اومدی منو بوسیدی و گفتی دوستت دارم نیکی رسان من. عاشقتم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد