یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

یادداشت هایی برای نازنین دخترم

این وبلاگ برای ثبت خاطرات نازنین دخترم می باشد .

یک عالمه تبریک با تاخیر میوه تابستانی من!!

سلام میوه شیرین تابستانی من.

منو ببخش برای این همه دتاخیر و تنبلی. راستش تقزیبا شش ماهه اول سال رو با کلی چالش روبرو بودم و نتونستم (یعنی دلم نیومد) که بیام و حالم رو بنویسم.

اول از همه تولد شش سالگیت مبارک. تولد خیلی خوبی بود و خیلی بهت خوش گذشت. با تم کیتی که بدون هیچ برنامه قبلی خودش جور شد بطور مطلوبی برگزار شد.

اول مهر و ورودت به مدرسه مبارک. امیدوارم شوفق و ذوق یادگیری و کشف دنیای جدید همواره در تو زنده و بیدار بمونه و روز به روز مطلب جدیدی کشف کنی و هر روزت متفاوت باشه.

و مطلب مهم و خواستنی دیگه این که خواهر شدنت مبارک. بالاخره به آرزوی چند ساله ات رسیدی و ما منتظر ورود یه شکوفه بهاری هستیم نفس من. واکنشت در برابر این قضیه خیلی جالب بود. چون مثل یک امر بدیهی تا گفتیم حدس بزن با حدس دوم درست گفتی :O

خیلی می خوامت و برام عزیزترینی. تویی که به زندگی و لحظه لحظه نفس کشیدن من معنا میدی خورشیدک تابانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد